בימין החדש דורשים: ספירת קולות חוזרת

איתי גדסי 1 Comment on בימין החדש דורשים: ספירת קולות חוזרת

טענות חמורות ממשקיפי "הימין החדש": "קיבלנו ארבעה מנדטים ואז הוציאו אותנו מחדר והאתר 'נתקע'"; גורמים במפלגה: "דורשים ספירה חוזרת" • סמוטריץ' ויהדות התורה מצטרפים לדרישה "לבדוק שוב את נתוני ההצבעה הסופיים"

ספירת קולות צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיתונאי אראל סגל מדווח כי משקיפים מטעם "הימין החדש" טוענים לאי סדר בעת ספירת קולות החיילים.

בהודעת דובר ועדת הבחירות המרכזית נמסר: "ספירת המעטפות הכפולות שנערכה בכנסת הסתיימה, וכמו בכל מערכת הבחירות, החל תהליך של בדיקה ובקרה הנדרשים, על הנתונים שהוזנו לתוך מערכת המחשוב, טרם פירסום התוצאות. נוכח, התוצאות הצמודות והמשמעות של כל קול שיכול לגרום לתנודות בחלוקת המנדטים, ולמען שמירה על טוהר הבחירות, מודיע ועדת הבחירות כי תהליכי הבדיקה והבקרה נמשכים. עם סיומן של הבדיקות תימסר הודעה נוספת".

המשקיפים מטעם הימין החדש טענו כי "מישהו גונב את בחירות לימין. לא נותנים לנו להיכנס להשקיף. עד שש בבוקר הימין החדש קיבל קולות חיילים שהכניסו אותו לכנסת עם 4 מנדטים, גוש הימין גדל ל-67. לפתע אסרו על כניסת משקיפים להקלדות, האתר של וועדת הבחירות 'נתקע', מספרי הימין החדש פתאום ירדו, והימין החדש יצא מהכנסת, מרצ 'קיבלה עוד מנדט מהחיילים' וגוש הימין ירד מ-67 ל-64".

גורמים במפלגה אמרו, "אנחנו נדרוש ספירה חוזרת ולא ניתן לקומבינת הקלפיות לעבוד".

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' כתב: "‏אנחנו נצטרף לדרישת שקד ובנט לספירה מחודשת של קולות החיילים. יש פה ריח רע מאוד של ניסיון מכוון להעלים מנדטים של הימין ואסור בשום אופן לתת לזה לקרות".

גם באגודת ישראל העלו דרישה דומה. עו"ד יוסטמן פנה לוועדת הבחירות: "בשם סיעת יהדות התורה, בקשתי לבדוק שוב את נתוני ההצבעה הסופיים כפי שנרשמו בתום הצבעה בכדי שתוצאות האמת יבואו לידי ביטוי נכון".



1 תגובות

מיין תגובות